Podobno trudno ze mną wytrzymać.. Faktycznie kaktusy nie rosną u mnie dłużej niż miesiąc, ale na dowód tego, że nie jestem taka straszna i coś ze mną żyje, zdjęcie "czegoś", co ostatnio u mnie zakwitło :).
Nazwa gatunku: Zygopetalum


Name:

Comments:

QJEyskJGgFIBzUaEQ said:
on sam o tym zadecyduje wiec "nie wiwjasiatcye" brzmi komicznie i nieprofesjonalniepo drugo - nikt nie jest tak znany w spoleczenstwie jak on. Owszem dzieki naszym polskojezycznym mediom ma on duzy elektorat negatywny, ale taki bedzie mial kazdy kandydat PIS-u, obojetnie kto by nim byl. Wystaczy spojrzec, jak "ciemny lud" zareagowal na pochowek na Wawelu. Ci ktorzy dadza sie przekonac Gazecie i reszcie mediow establishmentu - ci i tak nie zaglosuja na Pisowca, nawet gdyby zostal nim Gowin albo Borusewiszteraz jest albo "my" albo "oni". Jesli spoleczenstwo woli "onych" to trudnoSzczerze mowiac, ja tez wolalbym jakiegos kandydata ponadpartyjnego, laczacego "pisowcow" i umiarkowanych "platfusow". Ale - to se ne da pane Havranek. To zbyt piekne aby bylo prawdziwe. Bo taka jest logika wewnerzna tego dynamicznego ukladu politycznego. Ponadto wyborcy w swej masie nie rozumuja az tak szczegolowo, sa albo za tym albo za tym; bo ten jest np. fajny a ten awanturniczy.Wydaje mi sie, ze Jaroslaw albo moze oddac walkowerem, albo powalczyc


osta said:
wyrosło z cebulki, wpadaj beta daleko nie masz :)


beti said:
od kogo dostalas takie cudo?
Daj mi chociaz odnozke! ;p



funboy said:
a gdzie sa foty nowego bajka? :D


Sanders said:
Nawet na moje kaktusy się Twoja aura przenosi:) BTW ładne foto. Kwiatek też:)


ania said:
przyjemne kolory :)


maniaq said:
to chociaz masz nadzieje, ze cos z toba wytrzyma, ja juz chyba nie mam O_o

a w foto podoba sie GO , bardzo punktowa :)


konfitura-z-buraka said:
U mnie też kaktusy się buntują i umierają młodo.


slowly said:
witaj w klubie :) Choć moich kaktusów jeszcze nie udało mi się zasuszyć.


edie said:
nie tak trudno :)


Kongas said:
Pewnie od kolezanki pożyczyłaś :P
Ładne zdjęcie :)


http://sharp.jogger.pl said:
Bardzo ladne


back